Lav reparationsaftalerne med dine kunder i DBR Medlems-app. Så sikrer du det gode forhold dine kunder og dig imellem, da I har klare aftaler. Du har samtidig dokumentationen i orden ved tvister.
Alt for få benytter DBR Medlemsapp, som kan sikre dig bedst muligt mod tvister og uenigheder med kunder. Gennem appen kan du indgå klare aftaler og ikke mindst dokumentere disse i tilfælde af tvister.
Du kan downloade appen i App Store eller Google Play - søg på "DBR Medlem" og benyt samme login som til dbr.dk's intranet.
1) Send billeder og video til kunden af fx slidte bremser, der skal skiftes.
2) Send samtidig et "Ja"/"Nej"-tilbud til dine kunder med pris om reparationer.
3) Giv sms-besked til kunden om, at bilen er klar til afhentning.
4) Send faktura til kunden
Al kommunikation bliver gemt på serveren, som dermed også fungerer som dokumentation.
1) Gem oplysninger internt til værkstedet, fx "kilerem skiftes næste gang"
2) Lej/udlej værktøj eller ydelser til dine medlems-kollegaer
3) Find værksted med specialviden om specifikke bilmærker (denne funktion er nedlagt på dbr.dk)
Selvfølgelig er den det - vi har lavet den til jer medlemmer, som ikke har tid til komplicerede apps.
Der er endda drop down-menuer med forudindskrevne beskeder.
Du kan finde yderligere info om appen her.
Kontakt kommunikationschef Majbrit Berthelsen på mb@dbr.dk eller tlf. 40184884 ved spørgsmål.