Fremover sælger servicekontrakterne sig selv

Dansk Bilbrancheråds samarbejdspartnere HOLCO, CleverNPS og MH Ledelse har sammen udviklet en IT-løsning, der automatisk tilbyder dine kunder en serviceaftale.

Tilbuddet om en serviceaftale sker helt automatisk, når du undersøger tilfredsheden hos dine kunder, hvis du i forvejen abonnerer på CleverNPS' tilfredshedsundersøgelse.

Serviceaftalen, som dine kunder tilbydes, er beregnet på dine egne vilkår og i dit eget navn. Med få klik og oplysninger kan kunden derfor købe en serviceaftale hos dig, uden at du skal stå for salget.

Med denne løsning får du:

  • Bedre kundetilfredshed
  • Flere tilbagemeldinger
  • Øget indtjening
  • Bedre likviditet

Alt sammen uden at du skal gøre noget. Det sker helt automatisk.

Hvad kræver det?

For at kunne tilbyde kunderne en HOLCO-serviceaftale som en del af tilfredshedsundersøgelsen kræver det, at værkstedet har eller opretter en aftale med CleverNPS og HOLCO.

HOLCO tilbyder SAM-serviceaftalesystem:

  • Til salg af serviceaftaler
  • Til beregning af serviceaftaler
  • Med egne timepriser
  • Med egne tilvalgsprodukter
  • HOLCO står for opkrævningen
  • Pengene overføres til værkstedet
  • HOLCO har al kundekontakt, herunder evt. Rykker
  • HOLCO holder øje med økonomien

CleverNPS tilbyder:

  • System til kundetilfredshedsmåling
  • Mulighed for flere spørgsmål
  • Online dashboard, se svarene med det samme
  • Overblik over kundeoplevelsen
  • Mulighed for tilkøb af SOME pakke
  • Mulighed for præsentation af resultater på hjemmeside

Se vedhæftede præsentation af processen, som er vedhæftet nederst, hvis du vil se, hvordan flowet er for kunden.

Henvendelse

Kontakt MH Ledelse, Mogens Larsen på telefon 20 25 02 12 eller mail: larsen@mhledelse.dk, og høre mere om denne mulighed.