Tun Din Fremtid har vokseværk og siger velkommen til 3 nye store sponsorer

Tun Din Fremtid-kampagnen bliver ved med at tiltrække afgørende brancheaktører, og kan netop nu tilføje tre nye sponsorer til puljen; værkstedskæderne AutoMester og Castrol Service samt værkstedsleverandør SP Tools. 

Tun Din Fremtid har vokseværk og har netop over den seneste måned fået tre nye sponsorer med om bord.

Den store værkstedskæde AutoMester er ny sponsor, og det er den allerede nuværende sponsor FTZ, som har hjulpet Tun Din Fremtid med at få aftalen i hus

Herudover er henholdsvis værktøjsleverandør SP Tools og værkstedskæden Castrol Service nye sponsorer, og her der det adm. direktør for AD Danmark Nikolaj Jacobsen, der har hjulpet Tun Din Fremtid med at få dem med på holdet. 

Vi vil tage ansvar

Grossisten AD Danmark har således hjulpet med, at SP Tools og Castrol Service værkstedskæden er blevet medsponsorer for Tun Din Fremtid, og det har adm. direktør for AD Danmark, Nikolaj Jacobsen, en forklaring på.

Castrol Service er den værkstedskæde, der har størst tilgang af nye medlemmer i 2023 og 2024. Derfor er det naturligt, at kæden er med til at tage ansvar for, at unge mennesker kommer ind i branchen, siger Nikolaj Jacobsen og fortsætter:

SP Tools vil gerne vise, at de vil støtte værkstederne og opføre sig ordentligt. De kommer som et nyt brand i Danmark og vil gerne bidrage til, at der bliver uddannet flere mekanikere og karrosseriteknikere.

AD Danmark fortsætter også selv sit sponsorat af Tun Din Fremtid for at støtte kampagnen, idet grossisten lægger vægt på, at Tun din fremtid er noget, som værkstederne har skabt sammen for at få flere unge mennesker ind i autobranchen.

Stor tak til AD Danmark og FTZ

Lærlingekonsulent i Dansk Bilbrancheråd Lucas Hultgren, der står for den daglige drift af kampagnen, udtaler følgende:

I Tun Din Fremtid hilser vi de tre nye, afgørende brancheaktører velkommen om bord som sponsorer og samarbejdspartnere for kampagnen, og vi glæder os meget til samarbejdet. Et særligt stort tak skal lyde til AD Danmark og FTZ for at have hjulpet os med at få de tre nye sponsorer i hus. 

I denne måned kan Tun Din Fremtid-kampagnen også byde velkommen til endnu en af Dansk Bilbrancheråds lokalforeninger som ny sponsor, nemlig DBR Lolland-Falster. DBR Lolland-Falster er nu med i en lang perlerække af lokalforeninger i Dansk Bilbrancheråd som sponsorerer Tun Din Fremtid-kampagnen. 

Henvendelse

Har du spørgsmål eller skal din lokalforening også være sponsor for Tun Din Fremtid-kampagnen, kontakt da lærlingekonsulent Lucas Hultgren på lth@dbr.dk eller tlf. 30200848.