Tun Din Fremtid-kampagnen deltog til dette års FTZ-messe i Odense på en fælles stand med FTZ-Akademiet. Tun Din Fremtid var inviteret af FTZ for at slå et slag for kampagnen og mekanikeruddannelsen.
D. 6. og 7. november deltog Tun Din Fremtid-kampagnen på dette års FTZ-messe i Odense Kongres Center.
Tun Din Fremtid havde medbragt både kampagnens TCR racerbil indpakket i Tun Din Fremtids logoer og håndtegn samt de to rollemodeller og stjerner i kampagnen Laura Breunese og Sebastian Rasmussen.
Rollemodellerne stod klar til at tale med de mange besøgende, hvor de fortalte om deres deltagelse som rollemodel i Tun Din Fremtid-kampagnen, men også hvorfor de valgte at uddanne sig som mekaniker.
FTZ er en af Tun Din Fremtids helt store sponsorer og samarbejdspartnere og har været det længe, og vi er i Tun Din Fremtid enormt glade for at blive inviteret med til FTZ-messen for at slå et slag for kampagnen internt i branchen. Vores invitation og deltagelse i FTZ-messen er en af flere områder, hvor vi har udbygget vores samarbejde med FTZ og FTZ gør et stort arbejde for at fremme og støtte op om kampagnen.
Det udtaler Dansk Bilbrancheråds lærlingekonsulent Lucas Hultgren, som står for den daglige drift af Tun Din Fremtid-kampagnen.
Tun Din Fremtid siger tak for det konstruktive og intensiverende samarbejde og for invitationen til FTZ-messen.
Sponsorer som FTZ er enormt vigtige for at sikre at Tun Din Fremtid-kampagnen har de ressourcer, der skal til for at sikre, at vi når ud til de unge, og dermed i sidste ende får langt flere til at vælge mekanikeruddannelsen, som er det vi i Tun Din Fremtid kæmper så hårdt for.
Har du spørgsmål eller kommentarer, kontakt da lærlingekonsulent Lucas Hultgren på mail lth@dbr.dk eller tlf. 30200848.