Ros til Hyundai – fælles digital servicebog

Som det første bilmærke i Danmark, har Hyundai valgt at indføre én samlet, uafhængig digital servicebog. Frigivelsen er sket efter lang tids pres fra blandt andet Dansk Bilbrancheråd.

Valget er faldet på leverandøren Digital-servicebook.com som fremover skal anvendes af såvel Hyundais egne værksteder som de uafhængige værksteder.

Forbrugervenlig løsning

Det er en ganske forbrugervenlig løsning, når hele servicehistorikken fremadrettet alene skal søges ét sted. Dansk Bilbrancheråd håber derfor, at flere mærker vil følge trop og øge gennemsigtigheden til gavn for både værksteder og forbrugere.

Det er især glædeligt, at Hyundais valg er faldet på Digital-servicebook.com, da dette koncept er gennemprøvet og troværdigt og allerede indarbejdet hos mange værksteder som et brugbart alternativt til mærkernes egne, ofte besværlige og uhåndterlige digitale servicebøger.

Klar til maj

Dansk Bilbrancheråd ønsker Hyundai og Digital-servicebook.com tillykke med aftalen. Parternes fælles pressemeddelelse af 3. april 2019 kan ses her.

Løsningen forventes klar medio maj, men allerede nu kan værkstederne tilmelde sig på hyundai@digital-servicebook.com.

Det er ydermere stillet i udsigt, at også kampagner vil blive lagt ind på platformen på samme måde, i samme omfang og på samme tid, som Hyundais egne værksteder får kampagnerne at se. Dette ser vi frem til.