DBR Tilfredsheds- og Loyalitetsscore

En række medlemmer har valgt at benytte DBR Loyalitetsprogram, som udbydes i samarbejde med MH Ledelse og Annecto, og efter at have været i luften et par måneder, kan vi i dag offentligøre den første samlede måling.

DBR Tilfredsheds- og Loyalitetsscore er kommet godt fra start med en meget høj score på 83,89.
Skalaen går fra minus 100 til plus 100 ,så en gennemsnitlig score på 83,89 for de deltagende værksteder betyder, at de har meget gode relationer til deres meget tilfredse og loyale kunder.
Vi ser frem til at følge udviklingen fremover.

Vil du læse mere om dine muligheder for at følge dine kunders tilfredshed, er du velkommen til at besøge Dansk Bilbrancheråds intranet TRYK HER.

Du kan også læse en artikel i det seneste medlemsbladet Autobranchen nr. 06/2020 på side 20 og 21 eller du er velkommen til at kontakte Mogens Larsen fra MH Ledelse på telefon 20 25 02 12 / mail: Larsen@mhledelse.dk