
Arbejder du med biler - og med mennesker? Så deltag i DBR Academy's mesteruddannelse i relationer og kommunikation på værkstedet, som er udviklet i samarbejde kursusvirksomheden HUMI. Mød underviseren på en video her og husk at melde dig til.
På nogle værksteder er tonen kontant, tempoet højt og det sociale samspil en blanding af rå grin, tavshed og indforståede blikke.
Det kan fungere – men det kan også slide. På stemningen, samarbejdet og arbejdsglæden.
Derfor tilbyder Dansk Bilbrancheråd under uddannelsespakken DBR Academy nu i samarbejde med kursusvirksomheden HUMI en uddannelse i kommunikation og relationsdannelse på værkstedet med specielt fokus på den unge generation. Uddannelsen er for mester eller ledende medarbejdere.
Uddannelsen hedder Vitaliserende Kommunikation.
Kurset Vitaliserende Kommunikation er skræddersyet til autobranchen og faciliteres af Per Poulsen, ejer af HUMI.
Per har selv stået med olien op ad armene – først som arbejdsdreng, siden som mekaniker. Han kender tonen, kulturen og de usagte regler, der præger værkstedet.
I dag har han over 30 års erfaring med menneskelig psykologi, ledelse og praktisk kommunikation.
Se videoen nedenfor, hvis du vil høre Per Poulsen fra HUMI fortælle om, hvorfor Vitaliserende Kommunikation er en god ide.
Læs mere her: HUMI Mesteruddannelse: Stærkere rollemodeller og fastholdelse af fremtidens unge | Dansk Bilbrancheråd
Tilmelding til venteliste til næste hold og spørgsmål rettes til chefkonsulent Lucas Hultgren på lth@dbr.dk eller tlf. 30200848.