
Arbejder du med biler - og med mennesker? Så deltag i DBR Academy's mesteruddannelse i relationer og kommunikation på værkstedet, som er udviklet i samarbejde kursusvirksomheden HUMI. Mød underviseren på en video her.
På nogle værksteder er tonen kontant, tempoet højt og det sociale samspil en blanding af rå grin, tavshed og indforståede blikke.
Det kan fungere – men det kan også slide. På stemningen, samarbejdet og arbejdsglæden.
Derfor tilbyder Dansk Bilbrancheråd under uddannelsespakken DBR Academy nu i samarbejde med kursusvirksomheden HUMI en hel uddannelse i kommunikation og relationsdannelse på værkstedet med specielt fokus på den unge generation. Uddannelsen er for mester eller ledende medarbejdere.
Første kursus hedder: HUMI Mesterkursus med menneske-mekaniker – Vitaliserende Kommunikation for mestre i autobranchen
Kurset Vitaliserende Kommunikation er skræddersyet til autobranchen og faciliteres af Per Poulsen, ejer af HUMI.
Per har selv stået med olien op ad armene – først som arbejdsdreng, siden som mekaniker. Han kender tonen, kulturen og de usagte regler, der præger værkstedet.
I dag har han over 30 års erfaring med menneskelig psykologi, ledelse og praktisk kommunikation.
Se videoen nedenfor, hvis du vil høre Per Poulsen fra HUMI fortælle om, hvorfor hele uddannelsen er en god ide.
Læs om datoer, pris og sted for første kursus her: HUMI Mesteruddannelses: Kursus 1 - Vitaliserende Kommunikation | Dansk Bilbrancheråd
Tilmelding og spørgsmål rettes til chefkonsulent Lucas Hultgren på lth@dbr.dk eller tlf. 30200848.
Men skynd dig at melde dig til - der er kun få ledige pladser tilbage på det første kursus.