Dansk Bilbrancheråds samarbejdspartnere HOLCO, CleverNPS og MH Ledelse har sammen udviklet en IT-løsning, der automatisk tilbyder dine kunder en serviceaftale.
Tilbuddet om en serviceaftale sker helt automatisk, når du undersøger tilfredsheden hos dine kunder, hvis du i forvejen abonnerer på CleverNPS' tilfredshedsundersøgelse.
Serviceaftalen, som dine kunder tilbydes, er beregnet på dine egne vilkår og i dit eget navn. Med få klik og oplysninger kan kunden derfor købe en serviceaftale hos dig, uden at du skal stå for salget.
Alt sammen uden at du skal gøre noget. Det sker helt automatisk.
For at kunne tilbyde kunderne en HOLCO-serviceaftale som en del af tilfredshedsundersøgelsen kræver det, at værkstedet har eller opretter en aftale med CleverNPS og HOLCO.
HOLCO tilbyder SAM-serviceaftalesystem:
CleverNPS tilbyder:
Se vedhæftede præsentation af processen, som er vedhæftet nederst, hvis du vil se, hvordan flowet er for kunden.
Kontakt MH Ledelse, Mogens Larsen på telefon 20 25 02 12 eller mail: larsen@mhledelse.dk, og høre mere om denne mulighed.