AD Danmark er kommet med ombord i Tun din Fremtid kampagnen!

Uddannelseskampagnen Tun Din Fremtid, der skal sikre flere mekanikere til autobranchen, har fået AD Danmark med som ny stor sponsor og samarbejdspartner.

 

Det går i øjeblikket rigtig godt med at få sponsorer og samarbejdspartnere til lærlinge- og uddannelseskampagnen Tun Din Fremtid, og udover de førnævnte store bidrag fra rigtig mange af Dansk Bilbrancheråds egne lokalforeninger, så har Tun Din Fremtid netop landet AD Danmark, som nu sammen med Viggo Laursen, FTZ og Au2parts er nye store hovedsponsorer.

Sponsoraftalen mellem Tun Din Fremtid og AD Danmark er netop kommet i stand, og det glæder tovholder på projektet Lucas Hultgren, lærlingekonsulent fra Dansk Bilbrancheråd, at en så stor aktør i branchen har kunne se idéen i at støtte projektet.

Vi har netop afholdt møde med Nikolaj Jacobsen fra AD Danmark, hvor vi fremlagde vores lærlingekampagne de mange solide resultater, vores arbejdsmåde og det utrolig store potentiale, der ligger i kampagnen. Nikolaj kvitterede med et rigtig flot sponsorat, og Tun Din Fremtid er utrolig glade for have fået både AD Danmark, FTZ, Viggo Laursen og Au2parts med ombord som nye hovedsponsorer og ansvarlige brancheaktører, der virkelig går ind og tager et medansvar for fremtidens lærlinge og arbejdskraft.”

 

Også hos AD Danmark er der stor glæde, fortæller chef Nikolaj Jacobsen.

AD Danmark er stolte af at kunne bidrage til denne vigtige kampagne. Vi står overfor store udfordringer i branchen, og her er manglen på lærlinge en af dem.”

Vi skal have alle med ombord!

AD Danmark, FTZ, Viggo Laursen og Au2parts har med deres sponsorater både fået en plads i det nyoprettede Advisory Board og er blevet afgørende samarbejdspartnere i Tun Din Fremtid kampagnen, fortæller Lucas Hultgren.

Vi ønsker at favne hele branchen, både mærkedelen, den mærkeuafhængige og alt lige fra reservedelsproducenter og uddannelsesinstitutioner til mærkeværksteder. Alle afgørende aktører i branchen skal med. Manglen på fremtidig arbejdskraft er isoleret set branchens største udfordring, og vi deler denne udfordring i hele branchen, så vi må og skal have alle med ombord.”

Vil du også bidrage?

Har din lokalforening eller dit værksted lyst til at komme med ombord og kæmpe for fremtidens arbejdskraft i DK’s største og bedste lærlingekampagne? Så kontakt lærlingekonsulent Lucas Hultgren allerede i dag på mail: lth@dbr.dk eller mobil: 30200848.