Nyt fra Weply

Nyt fra Dansk Bilbrancheråds samarbejdspartner Weply – Med 24/7 livechat går du ikke glip af potentielle salg.

Weply er specialister i at kommunikere på virksomheders vegne og konvertere hjemmesidebesøgende til kunder, særligt i autobranchen. De er en værdiskabende samarbejdspartner for flere af Dansk Bilbrancheråds medlemmer - bl.a. for Knud Nielsen, Lindholm Biler og Jacon.

Weply håndterer samlet set chats for mere end 1.400 europæiske virksomheder, hvor besøgende 24/7 bliver mødt personligt og får hjælp inden for få sekunder.

Bilforretninger og værksteders hjemmesider er i høj grad blevet deres ansigt udadtil. I takt med, at digitaliseringen buldrer afsted og flere og flere rykker deres indledende købsproces online, er det vigtigt at kunne møde potentielle kunder personligt der, hvor de er.

Interager på danskernes foretrukne kanal

45% af danskerne vil hellere kommunikere med dig gennem chat frem for e-mails og telefonopkald. Så hvorfor ikke give dine potentielle kunder muligheden for at interagere med dig gennem chat? Og så endda en, der er eksternt bemandet af erfarne og trænede chatkonsulenter, som besvarer spørgsmål på jeres vegne.

Det vil aflaste jeres telefon og mailindbakke, som vil frigive tid, der kan bruges på jeres ekspertiseområde.

Derudover indsamler Weply leads baseret på individuelle ønsker, som lander direkte i jeres indbakke. Det kan være krav om, at den besøgende skal opgive navn, tlf. nr., bilmodellen, som den besøgende er interesseret i eller nummerplade og hvor mange kilometer personens bil har kørt, hvis der er tale om salg af brugte biler. På den måde kan Weply sortere jeres kundehenvendelser og sørge for, at I kun kommer i kontakt med dem, der er relevante for jer.

Vær klar, når der er besøgende – døgnet rundt

Derudover er 24/7 tilgængelighed et aspekt, som er blevet utroligt vigtigt for virksomheder i bilbranchen. Man kan nemlig komme i kontakt med de fleste bilforhandlere og værksteder i hverdagene mellem klokken 9-16.

Weplys data viser dog, at kun halvdelen af kundehenvendelser gennem chat sker inden for dette tidsrum. Den anden halvdel vil altså gerne i kontakt med jer uden for disse åbningstider. Desuden kommer 23% af alle chats enten på en lørdag eller søndag.

Det giver god mening, da mange købsinteresserede laver deres research omkring bilkøb, reparationer mm., når de selv har fri – nemlig om aftenen i hverdagene eller i weekenden. Ved at være tilgængelig uden for almindelig kontortid, er der derfor stor chance for at tiltrække en masse nye kunder. Med Weplys chatservice sikrer du fuld tilgængelighed, så der døgnet rundt alle dage om året sidder et rigtig menneske klar i chatten til at håndtere dine potentielle kunders spørgsmål.

Henvendelse

Se effekten før du beslutter dig. Er du interesseret i at prøve Weplys chatservice gratis og uforpligtende i 7 dage, kan du kontakte Weplys salgschef Patrick Rosengren Nielsen direkte på +45 40 32 68 56 eller klikke ind her og komme i gang.

Læs mere om, hvordan Weply skaber værdi for autobranchen her www.weply.dk/autobranchen.